Land Rover Freelander 3.2 i6 HSE uniek 1e eigenaar youngtimer
€ 15.950,-
Bouwjaar | 09-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-XH-ZH Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.192 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-XH-ZH Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.192 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wagner |
Contactpersoon | Paul Wagner |
Adres | Argonweg 26A |
Postcode | 3812 RB |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7074392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowagner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 191 x 174 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 265 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1): - minimaal 6 maanden APK- 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak met een maximum van 10.000km- controle vloeistoffen- controle bandenspanning
Dit kom je vrijwel nooit tegen, 1e eigenaar en origineel Nederlands geleverde Freelander II met fijne en betrouwbare 3.2 Ford 6 cilinder die ook in de Volvo s80, V70 en XC 90 geleverd is. Punt van aandacht bij dit type auto is het differentieel....
Die hebben wij van deze auto vorige week laten reviseren bij een specialist op dit gebied.
Hoeft u zich daar geen zorgen over te maken.
Wat betreft de uitrusting kunnen wij kort zijn. Vol opties naast de toch al rijke uitrusting van de HSE.
Tot slot is deze kanjer zeer gunstig zakelijk te rijden als youngtimer.
Rekenvoorbeeld:
Een nieuwe auto met een cataloguswaarde van €75.000,- heeft standaard 22% bijtelling. Dat komt neer op €16.500,- bruto per jaar. Hierdoor betaal je netto - afhankelijk van in welke belastingschijf je valt - tussen de €502 en €712 aan bijtelling per maand.
Een Youngtimer die een cataloguswaarde heeft van €75.000,- en nu nog maar €7500,- waard is, heeft een bijtellingspercentage van 35% over de dagwaarde. Dit komt neer op €2625,- bruto per jaar en tussen de €80 en €106 netto per maand.
Bel 033-7074392 voor een afspraak, u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Freelander | Vrijbuiter
Land Rover heeft een naam hoog te houden. "The best 4 by 4 by far" is immers de uitgelezen keuze voor wie een woestijn wil doorkruisen of een jungle wil bedwingen. Omdat de gemiddelde bestuurder al voldoende uitdaging vindt in zon, zee en strand, biedt Land Rover sinds 1997 de Freelander aan. Deze "kleine" Land Rover is een rechtstreekse afstammeling van de avontuurlijke familie, maar voelt zich ook thuis op de Nederlandse snelweg. Bovendien is de Freelander voor modeljaar 2003 uitgebreid met een topmodel: de HSE.
De Freelander is het instapmodel van Land Rover. Desondanks is de Freelander meer dan terreinwaardig, terwijl de rijeigenschappen op de openbare weg ook heel behoorlijk zijn. Anders dan andere SUVs.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- comfortabel op de lange afstand
- complete uitrusting
Min
- beperkte hoofdruimte voorin
- storend grote draaicirkel
- matig audiosysteem
Conclusie
Het was een bijzondere aangename week testen met de Freelander. Iedere mogelijkheid voor een ritje werd aangegrepen, ieder braakliggend terreintje werd omgewoeld en iedere helling moest worden bedwongen. En altijd gaf de Freelander veel voldoening. Dat doet de Freelander op een heel eigen manier. Terwijl bij de meeste andere fabrikanten comfort gelijk staat aan het gedrag van een personenauto, denkt Land Rover daar heel anders over. De Freelander is een pure terreinauto die rijdt als een pure terreinauto. Dat wil echter niet zeggen dat de Freelander niet luxueus, stil en koersvast is. Daarmee is het gedrag ongebruikelijk, maar het comfort hoog en het plezier compleet (Ivo Kroone).