Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor Automaat/Limited uitvoering nummer 38 van 50 LEER ALCANTARA,CAMERA,NAVI,GRIJS KENTEKEN,BOEKEN

€ 37.950,- excl. BTW

Bouwjaar 04-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.884 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Raptor Automaat/Limited uitvoering nummer 38 van 50 LEER ALCANTARA,CAMERA,NAVI,GRIJS KENTEKEN,BOEKEN


€ 37.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-02-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.884 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Liesbosch Verkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 9J
Postcode 3433 NP
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedeliesbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 3.130 kg

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,08 l/100km (1 op 9,0)
CO2-uitstoot: 293 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 201 per kwartaal

Herkenbaar design gaat bij Ford samen met maximaal rijplezier. Als u van autorijden houdt, dan zit u met deze Ranger beslist goed. De krachtige motor geeft deze Ford uitstekende prestaties. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, treeplanken en elektrisch bedienbare ramen voor.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuurwiel of met gesproken commando's. Aan boord van deze Ford Ranger is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, keyless entry, lederen stuur en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Verder is deze auto uitgerust met accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Ford in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?Deze Ford Ranger komt uit 2021, werd geleverd van 04-05-2020 tot 31-07-2022 en kostte toen € 74.068,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 156 kW (212 PK) en een cilinderinhoud van 1996 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 180 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 10,5 liter per 100 km en hij weegt 2485 kg. De APK is geldig tot 04-02-2025.

= Bedrijfsinformatie =

Vakgarage de Liesbosch is al ruim 20 jaar aangesloten bij stichting Vakgarage en de Bovag .

Ons bedrijf is een vertrouwd adres voor onderhoud, reparatie, apk, banden en schadeherstel. U wordt snel en vakkundig geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaand

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie