Bouwjaar | 04-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.368 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GT-231-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 2.443,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.368 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | GT-231-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Teskautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nicolaas Beetslaan 66A |
Postcode | 3705 SX |
Plaats | Zeist |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42801070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.teskautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2006 - aug 2007
Modelcode: C307
Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.207 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Tesk Auto's is een jong en dynamisch bedrijf gespecialiseerd in jonge, gebruikte auto's. Doordat wij de kosten laag kunnen houden werken wij met scherpe prijzen en korte sta tijden. Voordat u besluit naar ons toe te komen is het daarom raadzaam even te bellen of de auto van uw keuze nog beschikbaar is.
Wij werken uitsluitend op afspraak, voor een afspraak kunt u bellen of appen met 06-42801070.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!