
Bouwjaar | 01-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 21.045,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans Jongerius Woerden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 16 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansjongerius.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021
Referentienummer: 655067
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 45 PK (33 kW)
Vermogen brandstofmotor: 45 PK (33 kW)
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 230 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Accu laden: 1-fase, 6.6 kW
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 177 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm
Draaicirkel: 10 m
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 300 kg
GVW: 1.212 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot (WLTP): 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1012 kg
Interieur: Bekleding stof / kunstleder TEP
Verwachtte leveringsdatum: 16-02-2023
PROFITEER NU VAN DE 7 ZEKERHEDEN OP UW NIEUWE RENAULT BIJ HANS JONGERIUS
1. Rij in 2022
2. Vaste prijs en geen BPM verhoging
3. €1.000,- extra inruilwaarde
4. Aantrekkelijke financiering met 2,9%
5. Gratis routeservice Europa
6. 3 Jaar gratis garantie
7. 3 Jaar gratis onderhoud
Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 november tot 30 november 2022 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 31/12/2022. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke koop doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Stroom aan voordeel
Het is inmiddels algemeen bekend: een elektrische auto is schoner, sneller, stiller en comfortabeler dan een auto met verbrandingsmotor. Echter, vanwege de hogere aanschafprijs kiezen velen toch nog steeds voor een auto met een conventionele benzine- of dieselmotor. Dacia wil daar nu verandering in brengen met de Spring. Deze compacte SUV heeft dezelfde prijs als en vergelijkbare auto met benzinemotor, maar is elektrisch aangedreven. Goed voor een stroom aan voordeel?

De Dacia Spring is een elektrische auto op budget. De uitrusting is eenvoudig, maar doeltreffend. Het weggedrag is afgestemd op gebruik in de stad. De Spring is voordelig in aanschaf en gebruik.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot en levendig
- zorgeloos rijden dankzij 200 km actieradius en snellaadmogelijkheid
Min
- minimale beenruimte achterin
- onhandige locatie laad-aansluiting
- matig weggedrag op hoge snelheid
Conclusie
Biedt de Dacia Spring alle voordelen van een elektrische auto tegen de prijs van een conventionele auto? Ja, maar het is duidelijk waar Dacia heeft bezuinigd om dit te realiseren.
De Dacia Spring is een kleine en eenvoudige auto die al het nodige biedt, maar niet meer dan dat. Vanwege beperkte geluidsisolatie is de Spring nauwelijks stiller dan conventionele auto's. De hoge en smalle bouw zorgt er samen met de eenvoudige ondersteltechniek voor dat de Spring zich minder thuisvoelt op de snelweg, maar juist uitblinkt in de stad.
Het belangrijkste geheim van de Spring zit in de doordachte combinatie van een relatief kleine batterij met een zuinige elektromotor. Hierdoor blijft de prijs beperkt, terwijl het bereik van 200 km samen met de optionele snellaadmogelijkheid zorgt voor zorgeloos gebruik. Net als iedere andere elektrische auto is de Spring vlot, schoon en zeer voordelig in het gebruik.
Deel deze advertentie