vorige 18 van 16 volgende
vorige 18 van 16 volgende

Dacia Logan Mcv 1.6 Lauréate

€ 2.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-11-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.094 km
Deuren 4
Kenteken 22-HGJ-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-11-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.094 km
Deuren 4
Kenteken 22-HGJ-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 64 kW (87 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ATS Auto Totaal Soest
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laanstraat 64A
Postcode 3762 KE
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44243983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autototaalsoest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4450 x 1740 x 1636 cm
Wielbasis: 2.900 cm
Inhoud laadruimte: 700/2.350 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 185/65R15

rijdt en schakelt goed

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde

Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?

Autotest | Dacia Logan MCV Meer van hetzelfde

De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.

Plus

  • veel ruimte voor weinig geld
  • prima prestaties, laag verbruik

Min

  • merkbaar bezuinigd
  • te lage hoofdsteunen achterin

Conclusie

De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.

Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.

Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?

Deel deze advertentie