Bouwjaar | 05-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.027 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-NS-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.027 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 83-NS-LS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Roode |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Utrechtsestraatweg 86 |
Postcode | 3445 AW |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 453322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfroode.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2003 - aug 2005
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 367 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 525 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
goed onderhouden!
= Bedrijfsinformatie =
* 2e PINKSTERDAG OPEN VAN 11.00 UUR TOT 16.00 UUR!
-TEVENS ZIJN WIJ AANGESLOTEN BIJ DE STICHTING NATIONALE AUTOPAS DUS ELKE AUTO WORD AFGELEVERD MET EEN NATIONALE AUTOPAS!
+- altijd 70 occasions op voorraad en een eigen werkplaats voor onderhoud en service van u auto.
ook kunnen onze auto's geleverd worden met 3,6,12 maand schriftelijke garantie met garantie certificaat.
elke keuring is toegestaan dekra,anwb,rdw enz enz.
kom eens langs een kijkje nemen in onze overdekte showroom de koffie staat voor u klaar.
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autobedrijf Roode niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met Autobedrijf Roode Tel: 0348-453322.
Autobedrijf Roode.
Utrechtsestraatweg 86 3445 AW WOERDEN
Tel 0348-453322 B.G.G. 06-81624845
of www.autobedrij05oode.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.