Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline

€ 1.350,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-05-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.529 km
Deuren 2
Kenteken 77-JDN-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline


€ 1.350,-

Algemeen

Bouwjaar 18-05-2001
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.529 km
Deuren 2
Kenteken 77-JDN-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kardo Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Strijkviertel 40
Postcode 3454 PM
Plaats De Meern
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49417000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kardotrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/70 R15
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
GVW: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 319 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Te koop aangeboden een Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Trendline. voorzien van o.a Airbags, Stuurbekrachtiging, Elektrisch verstelbare spiegels, elektrische ramen, etc...

APK verlopen, knipperlichten doen het niet

zo mee, voor handel, project of onderdelen

Geen aflevering kosten.

Inruil is altijd mogelijk.

Doordat onze voorraad zeer snel wisselt en wij vaak onderweg zijn, Verzoeken wij u vriendelijk om altijd even te bellen voordat u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.

Openingstijden van maandag tot en met zondag. Wij werken uitsluitend op afspraak. Bel/mail gerust en geheel vrijblijvend voor een bezichtiging en/of proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie