Bouwjaar | 21-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-136-ZD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-136-ZD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ekris Zeist |
Contactpersoon | Taco Schouten |
Adres | Blanckenhagenweg 2224 |
Postcode | 3712 DE |
Plaats | Huis ter Heide Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Modelcode: G08
Typenummer: 41DU
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving
Actieradius: 461 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 189 x 167 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.725 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 80 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 67 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 563 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieurkleur: Schwarz stiksel Blau Schwarz
Bekledingcode: MANL
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 22:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:38
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Ingeschatte actieradius: 346 km
Ingeschat verbruik: 23.93 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 342 km
Actieradius praktijk winter: 295 km
Verbruik praktijk zomer: 23.55 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 28.21 kWh/100km
Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze BMW iX3 op te laden. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief M-onderstel, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Boven op alle andere extra?s is het Harman/Kardon audiosysteem een vermelding waard. Wat een topklasse geluid! Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Verder is het systeem uitgerust met: navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en WIFI-hotspot. Automatische airconditioning verwarmt of
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.