Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | CN-10-77 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
€ 89.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | CN-10-77 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest Amersfoort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruimtevaart 2 |
Postcode | 3824 MX |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4621500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: I20
Referentienummer: CN10779
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 632 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 195 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Castanea
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Sommige merken hebben geen introductie nodig, die verkopen zichzelf. Omdat ze bekend staan om constante klasse en prestaties. Deze bijvoorbeeld. BMW maakt rijden geweldig. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 6800 kilometer heeft gereden sinds 2023. De luchtvering levert een gevoel van luxe, maar draagt ook bij aan veiligheid en rijcomfort. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. Niets toont luxueus comfort zoals de stoelverwarming met massagefunctie, stuurverwarming en verwarmbare achterbank van de auto. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, BMW M-sportpakket, adaptief dempingsysteem, antracietkleurige hemelbekleding en extra getint glas.
De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade door verkeerd inschatten van afstanden vermeden wordt. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Met premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen is deze BMW helemaal compleet.
Aan boord van deze BMW houden verschillende geavanceerde syste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.