BMW I4 Edrive35 High Executive M Sportpakket 70 kWh / Driving Assistant / Active Cruise Control / Achteruitrijcamera / 19''

€ 53.950,- incl. BTW

Bouwjaar 28-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.391 km
Deuren 5
Kenteken T-477-PB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 210 kW (286 pk)

BMW I4 Edrive35 High Executive M Sportpakket 70 kWh / Driving Assistant / Active Cruise Control / Achteruitrijcamera / 19''


€ 53.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.391 km
Deuren 5
Kenteken T-477-PB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop gebruikt
Adres Proostwetering 51
Postcode 3543 AC
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2713625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2022 - 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 41AW

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 471 km
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Alcantara Sensatec Schwarz
Bekledingcode: KGNL
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 162 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Voor veel sportieve rijders is er geen discussie mogelijk. BMW maakt rijden geweldig. Punt. Power, stilte en nul procent uitlaatgas krijgt u met de elektromotor. Op de teller van deze auto staat slechts 2500 kilometer. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Een blik van dichtbij onthult meteen twee mooie pluspunten: het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. U wordt in deze auto ook getrakteerd op donker getint glas achter, LED-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Gemakkelijk en veilig is de bediening het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem met knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze BMW heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Bovendien is er active cruise control en natuurlijk zijn er parkeersensoren voor en achter. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Met de keyless start hoeft u alleen de elektronische token op zak te hebben om in te stappen en te starten. Sleutels niet meer nodig! Ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Snelheid en andere benodigde info hoeft u niet meer te bekijken op het dashboard. De head-up display projecteert de gegevens in de voorruit. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie