Bouwjaar | 03-11-2014 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.844 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 1-XTF-64 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
€ 84.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2014 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.844 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 1-XTF-64 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 316 kW (430 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Pijper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Straatweg 1a |
Postcode | 3604 BA |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 571454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdepijper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - dec 2015
Modelcode: Typ 42
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 300 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 190 x 126 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.885 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 19,3 l/100km (1 op 5,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Wij mogen aanbieden: hét topmodel onder de Audi's: de Audi R8! En wat een R8: origineel Nederlands geleverd, net 44.000 km op de teller, een schitterende zwarte metallic lak, dikke 20" LM-Velgen en Carbondelen in het in- & exterieur! Tevens is de auto voorzien van de fijnst klinkende motor: de atmosferische 4.2 liter V8 met liefst 430 PK, welke goed is voor een sprint van 0 -100 km/h in 4,3 seconde! Kortom, een auto zoals deze hoort te zijn in dit kaliber!
Daarnaast is deze auto ook voorzien van de onderhoudshistorie, inclusief de originele factuur van de laatste beurt. Hierbij is o.a. de longlife service uitgevoerd én zijn de bougies vervangen.
Naast deze zaken is de auto ook nog eens uitgerust met o.a. Achteruitrijcamera, Elektrisch verstelbare voorstoelen, Stoelverwarming, Sportstoelen met lederen bekleding, Bang & Olufsen geluidsinstallatie, Navigatie, Cruise Control, Full LED verlichting rondom, de Nationale Auto Pas en alle Originele boekjes en sleutels!
= Bedrijfsinformatie =
Een inruilvoorstel ontvangen? U kunt ons altijd per WhatsApp bereiken: 0346-571454!
De verkoop is iedere donderdag- en vrijdagavond ook van 19.00 - 21.00 voor u geopend! Tevens kunt u op afspraak ook in de avonduren en op zondag bij ons terecht.
Kijk voor meer informatie ook op www.autobedrijfdepijper.nl of belt u met 0346-571454 of 06-54304831.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.