vorige 1 van 15 volgende

Audi Q8 E-Tron 50 quattro S Edition 95 kWh 2x S-Line | NL-Auto | Luchtvering | Pano.dak | Carplay | Virtual Cockpit | Full LED | NAP

€ 76.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.118 km
Deuren 5
Kenteken S-755-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 E-Tron 50 quattro S Edition 95 kWh 2x S-Line | NL-Auto | Luchtvering | Pano.dak | Carplay | Virtual Cockpit | Full LED | NAP


€ 76.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.118 km
Deuren 5
Kenteken S-755-LK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Pijper
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Straatweg 1a
Postcode 3604 BA
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 571454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdepijper.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 445 km
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 198 x 165 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 222 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Deze prachtige, origineel Nederlands geleverde, Audi Q8 E-Tron heeft een prachtige kilometerstand van net 12.000 km. De auto rijdt extreem fijn door de luchtvering waarmee de auto is uitgerust. Daarnaast is de auto zowel qua in- als exterieur voorzien van het S-Line pakket en heeft de auto nog veel meer opties, waaronder de Adaptieve Cruise Control, Virtual Cockpit, Apple Carplay / Androidauto, Instelbare sfeerverlichting, DAB Radio, Instelbare rijmodussen, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel incl. Memory, Stoel- & stuurverwarming, Elektrisch bedienbaar schuif-/kanteldak, Achteruitrijcamera, Parkeersensoren rondom, Full LED verlichting rondom, 21" LM-Velgen met rode remklauwen, de Nationale Auto Pas en alle Originele boekjes en sleutels. Kortom, een zeer volle auto!

= Bedrijfsinformatie =

Een inruilvoorstel ontvangen? U kunt ons altijd per WhatsApp bereiken: 0346-571454!

De verkoop is iedere donderdag- en vrijdagavond ook van 19.00 - 21.00 voor u geopend! Tevens kunt u op afspraak ook in de avonduren en op zondag bij ons terecht.

Kijk voor meer informatie ook op www.autobedrijfdepijper.nl of belt u met 0346-571454 of 06-54304831.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie