![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.971 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 51-NLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
€ 18.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.971 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 51-NLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Okkerman Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Lindenlaan 29 |
Postcode | 3471 CV |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10633037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.okkermanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - dec 2013
Modelcode: D4
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 521 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.815 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
** OPRUIMINGS UITVERKOOP ** VANWEGE VERBOUWING AAN ONS PAND RUIMEN WIJ OP, PROFITEER NU VAN WAANZINNIGE KORTINGEN **
Deze zeer nette auto verkopen wij in opdracht van een klant, dus bellen voor een afspraak is noodzakelijk. De auto is zeer netjes, rijdt perfect en heeft geen gebreken. De huidige eigenaar heeft bij de Audi specialist ten tijden van zijn aanschaf een aankoop keuring gedaan, en kreeg hier mee de bevestiging dat de auto gewoon echt goed is. U betaald bij ons geen aflever kosten en inruil is mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Okkerman auto's is een jong dynamisch bedrijf met lage kosten, zodat U bij ons altijd een scherpe deal kunt maken. Verder doet u er verstandig aan, om alvorens u een auto komt bekijken even contact op te nemen voor een afspraak! Dit I.V.M de snelle roulatie in de bedrijfsvoorraad! Helaas is het niet mogelijk een auto te reserveren zonder aanbetaling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
![Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4075/audi-a8.jpg)
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.