Volkswagen Golf 1.8-20V Turbo Highline GTI /70000km / Leder/ Airco / concours staat
€ 16.950,-
Bouwjaar | 13-12-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.936 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-662-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.936 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-662-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Liesbosch Verkoop B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9J |
Postcode | 3433 NP |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedeliesbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): 12 maanden Bovag: 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt
Kiest u voor een Volkswagen dan kiest u voor bewezen kwaliteit. Dat kunt u zelf ervaren wanneer u in deze GOLF GTI stapt. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF GTI ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Deze Volkswagen is voorzien lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
Deze Volkswagen Golf GTI komt uit 2001, werd geleverd van 04-09-2000 tot 01-05-2002. Deze VW Golf GTI voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1781 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 216 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1270 kg. De APK is geldig tot 08-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage de Liesbosch is al ruim 20 jaar aangesloten bij stichting Vakgarage en de Bovag .
Ons bedrijf is een vertrouwd adres voor onderhoud, reparatie, apk, banden en schadeherstel. U wordt snel en vakkundig geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Dit alles uiteraard binnen een aanvaardbaar prijsniveau. Ook voor onderhoud aan uw leaseauto ,camper en bedrijfsauto bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast verkopen wij occasions tegen concurrerende prijzen.
Vakgarage de Lie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.